вторник, май 17, 2011

К.Е.В.А.



K.Е.В.А. е отново отворена, по-прекрасна от всякога, с бяла премяна и фотографии по стените. Сякаш да изчисти периода, в който беше всичко друго, но не и Клуб за Естетическо Възпитание на Артиста. Това е скритото послание зад абревиатурата К.Е.В.А. До колко мястото ще отговори на името, тепърва предстои да разберем. За всеки случай има потенциал. На втория етаж има сцена, на която тепърва ще се вихрят музиканти, артисти или кротко ще се прожектират филми. А, който няма нужда от култура може просто да похапне. Менюто е съставено изцяло от български манджи, но много добре приготвени и на ниски цени. 
Всъщност повода да съм толкова ентосиазирана е сантименталната ми връзка с това място. Когато моята сестра учеше в НАТФИЗ, в двора на К.Е.В.А. пиехме кафе с часове. Хората, които срещах бяха толкова шарени, всичко ми беше интересно, все пак аз учех в Техническия Университет, а там шарени хора с лупа да ги търсиш. Ето защо обожавах това място, а и бях модел от време на време, на моята сестра. Кафе театъра, който е на втория етаж беше фотографско студио. Може да се каже, че и аз съм се вихрила на тази сцена, хихихи...
Знам, че онова време няма да се върне и старата К.Е.В.А. също, но изненадата ми този уикенд от новата К.Е.В.А. исках да споделя с вас. Надявам се мястото да ви хареса толкова, колкото и на мен. Ще го откриете в двора на НАТФИЗ :-)

Няма коментари: