неделя, януари 16, 2011

какахуатъл

Значението на тази дума е шоколад, на езика на ацтеките. Те са наричали така горчивата напитка, която са приготвяли от стрити какаови зърна и вода. Историята на шоколада може да научите от тук, а аз ще ви покажа една малка част от моите любими шоколадови изкушения.



Maxim's - блокчета черен шоколад (70% какао), с парченца какаови зърна. Мнооого любим.



млечен на Côte d'Or - този е с оригиналната опаковка от 1911 година 



и разбира се бонбони - независимо от формата и състава, те винаги действат изкушаващо


3 коментара:

Valchen каза...

Страхотно шоколадово пътешествие;)) Може би и преди съм казвала, но не мога да не кажа пак - страхотно аранжираш снимките си, имат невероятно италиански дух (за мен италианците са най-добрите дизайнери) - минималистично, но пък говорят много!

Мариета каза...

Благодаря ти Valchen!

Unknown каза...

Обожавам шоколад ... даже съм си шоколадоман та ти благодаря за споделените шоколадови вълшебства! И на мен много ми допада аранжировката и снимките, въобще всичко :)
Поздрави!